Boks Videolarımız


Salon Tanıtım Klibi

Salon Açılış Videosu

Canlı Yayın Bağlantısı


Gürgen Öz & Mesut Yar

Ata Demirer Antremanı

Gürgen Öz'ün Boks Antremanı

Boks Dersi

Günümüzde birçok insan durağan bir hayatı olduğu için mutsuz oluyor. Hep aynı şeyleri yapmak, her gün işe giderken aynı yolu kullanmak bile bizi yıpratmaya yetiyor. Olumsuz ruh haline giren insanlar mutsuz olmak için sebep arar hale geliyorlar. Bense size mutlu olmanız için bir yol öneriyorum. Sporu bir yaşam tarzı haline getirin ve sistemli bir şekilde bu yolda hızlı adımlarla ilerleyin. Bu durumda hangi spor dalının seçileceği konusu meşgul ediyor kafamızı. Seçtiğimiz spor dalı en başta eğlenceli olmalı. Zaten günlük koşuşturmalarda yeterince sıkılıyoruz. Bu yüzden bir spor dalı seçerken zevkli olmasına ve bizi tatmin etmesine dikkat etmemiz gerekiyor. İşte tam burada boks dersi almak hem zevkli hem tatmin edici bir spor dalı olarak tercihleriniz arasında ilk sırada olmalı.

       21. yüzyılda hem kadınlar hem erkekler olarak başımıza ne geleceğini ve yarının bize ne getireceğini bilemiyoruz. Bugün birçoğumuz bir hırsıza, bir soyguncuya, bir gaspçıya ya da bize zarar vermek isteyen herhangi birine boyun eğecek durumdayız. Neden boyun eğelim ki? Çünkü kendimize ve gücümüze güvenmiyoruz ve haklıyız da. Ayrıca fiziksel güç bakımından kendi seviyemizi bilmiyoruz. Boks dersi aldığınızda hem kendi gücünüzü görebilecek, hem de bu gücünüzü katlayarak yenilmez olabileceksiniz. Biraz çaba sarf ederek kendinizdeki değişimi zevk ile takip edeceksiniz.

       Hayat bir yarış. Bu yarışta ya ön sıralarda bitişe koşacaksınız ve ilgi odağı olacaksınız ya da arkalardan kendinize bir yer bularak görünmez kalacaksınız. Kimse görünmez olmayı istemez herhalde.  Kendinizi gösterebilmek ve öne çıkabilmek için ilk önce güçlü ve özgüvenli olmanız gerekiyor. Bu gücü kazanabilmek için boks dersi kestirme bir yoldur. Bu yorucu bir yol olsa da sonu başarıya çıkıyor.

      Boks dersinin sadece yumruk atmaktan ibaret olduğunu düşünmek yalnızca birçok insanın düştüğü bir yanılgıdır. Boks dersinde birbirinden eğlenceli antrenmanlarla hazırlanırsınız. Çeşitli antrenmanlar vardır: İp atlamak, kum torbasıyla çalışmak, koşu yapmak vb.

      Boks dersi almak için çok güçlü olmak gerekmez. Güç çalışarak elde edilir. Egzersizler desteğiyle kısa sürede istediğiniz güce kavuşmanız mümkün olacaktır. Bu yanılgıdan kurtulun. Seviyeniz ne olursa olsun ringlerin kralı olabilmeniz için önünüzde hiçbir engel yok.

      Etrafınıza bakın. Çevrenizdeki insanların kaçı dimdik bir duruşa sahip? Kaçının özgüveni tam? Boks dersi alarak dimdik bir duruşa sahip olabilirsiniz. Kuşkusuz herkes fit ve kusursuz bir vücuda sahip olmayı ister. Peki, bunun için ne yapıyoruz? Ben söyleyeyim. Akşam televizyonun karşısına geçiyor ve bizi yutan dizi veya programlarda boğuluyoruz. Ya da internetin başında hayatımızı sürüyor,  yavaş yavaş sosyalliğimizi kaybediyoruz. Bütün bunların sonucunda önce çevremizi, sonra sağlığımızı yitiriyoruz. Boks dersi elinizden kayan hayatınızı bir yerlerden yakalamak için iyi bir fırsattır.

      Boks dersinin kaba olduğunu düşünmek de bir başka hata. Çünkü boks deyince aklımıza ringe çıkıp dövüşmek geliyor ilk olarak. Sadece kendimizi ve bedenimizi geliştirme, güçlenme amaçlı da bu sporu yapabilir ve hayatımıza renk katabiliriz.

   Bazen kendimizi ayağa kalkamayacak kadar bitkin hissederiz. İşlerimiz yarım kalır, hayatın akışı durur. Çünkü bize disiplin kazandıracak bir otorite yoktur. Boks dersi aldığınızda disiplin kazanmanız zaten doğal bir seyirde gelişecek. Unutmayın, boks kaba bir spor değil sistematik bir yaşam tarzıdır.

Devamı....

Boks Diyeti

Boks, metabolizmayı en iyi çalıştıran spor dallarından bir tanesidir. Metabolizma hızı yağ yakımı ile doğru orantılı olduğu için bu durum oldukça önemlidir. İyi bir vücuda sahip olmak boks ile ilgilenen her sporcun hayalidir. Güçlü kaslar, yapılı kollar, geniş omuzlar ve daha birçok şey… Bunlar insana kendini iyi hissettiren şeylerdir. Ancak sadece dış görünüş odaklı yapılmaması gerekir. Boks, kendi içerisinde mantığı, disiplini ve kondisyonu olan çok şık bir spor dalıdır. Tüm hayatı düzene sokan bir matematiği ve ruhu vardır. İnsana kendini iyi hissettirir. Bu sporun etinden, sütünden faydalanmak istiyorsanız et ve süt dengesini iyi kurmanız gerekir. Bu şu demek oluyor: doğru beslenme…

Beslenme konusu son derece geniş bir uzmanlıktır. Beslenme şekli uğraşılan spor dalına göre değişiklik gösterir. Boks sporunda beslenme sizi adım adım sağlığa götürür. Tüm kötü alışkanlıklardan ve kötü besinlerden korur. Ölümcül diyetler ile değil; her şeyi yiyerek sizi zayıflatır. Çünkü boks sürekli enerjiye ihtiyaç duyan bir spordur. Bu anlamda doğru zamanda beslenmek son derece önemlidir. Öğün atlamadan ve gerekli besinleri alarak her kişi kendine göre bir beslenme planı oluşturur.

Antrenman öncesi ve sonrası yenilen şeyler de başarı ile doğru orantılıdır. Bir boksör ya da boks sporu ile uğraşan kişi her türlü gıdayı almalıdır. Çünkü her besinin vücuda büyük katkısı ve enerjisi vardır. Boks, kolların aynı zamanda da akıl çalıştığı bir spor dalıdır. O yüzden hem kasları hem de aklı beslemek son derece önemlidir. Ayrıca boks ile uğraşan kişilerin en büyük artılarından bir tanesi de ip atlamadır. İp atlama kişiye çok fazla kalori harcatır. Düzenli ve disiplinli bir şekilde ip atlarsanız çok kısa bir sürede vücudunuzdaki değişiklikleri fark edersiniz.

Devamı....

Boks Performansı

Enerji, spor eyleminin tetikleyici gücüdür. Enerjinin yani performansın artması 2 temel koşula başlıdır. Beslenme ve zihinsel beceri… Doğru ve kaliteli besinler tüketmek spor hayatının devamlığı için oldukça önemlidir. Boks, tümevarımmantığı ile hareket eden bir spor dalıdır. Muazzam bir disiplin ve güç söz konusudur. Bu anlamda boks sporu ile uğraşanlar hem beden olarak hem de zihin olarak son derece güçlü durumdadır. Boks, sadece kas gücüne dayalı değildir. Beslenmeden sonra en çok zihin ön plana çıkar. Zihin demek strateji demektir. Boks, doğru teknikler ile ve doğru bir strateji ile yaşayan bir spor dalıdır. Fiziksel olarak ne kadar güçlü olursanız olun; eğer bir tekniğiniz yok ise başarılı olamazsınız. O yüzden boks sporunu bilen kişilerden öğrenmek büyük bir artı sağlar. Peki, boksta performansı etkileyen zihinsel süreçler nasıl olmalıdır?

1.Stres ve sıkıntıdan uzak durmak

2.Zihinde başarılı canlandırmak yani hayal kurmak

3.Hedefler doğrultusunda ilerlemek

4.Kaygıyı azaltmak, kontrol altına almak

5.Dikkati kontrol altına almak

6.Öfkeyi kontrol altına almak

Bu dinamikler zihni rahatlatan çok önemli dinamiklerdir. Boks çok kompleks yapıda bir spor dalı olduğu için tüm disiplinleri içerisinde barındırır. Bu oldukça önemlidir. Çünkü bu tutum ve disiplin  çoğu spor dalında yoktur. Aklı, fikri, ruhu, kasları… Boks, her yerinizi çalıştıran bir spor dalıdır. Son derece sağlıklı bir spordur. Bu zihinsel süreçlerin yanında dikkat edilmesi gereken diğer konu ise; beslenmedir. Performans ve enerji için bazı önemli besinler vardır. Bunlar tüketildiği zaman oldukça güçlü bir vücuda sahip olmak son derece kolaydır.

Performansı uçuran besinler:

1.Badem yağı

2.Zeytinyağı

3.Keten tohumu

4.Ceviz yağı

5.Tavukgöğsü

6.Taze somon 

7.Yumurta

8.Yoğurt

9.Brokoli

10.Ispanak

11.Kırmızı soğan

12.Muz

Devamı....

Boks Ve Kondisyon

Boks, tam bir kondisyon spordur. Yani ‘’ fiziksel dayanıklılık’’ sporudur. Vücudun her anlamda kontrollü olması durumudur. Nefes, teknik, güç, disiplin vb… Bir boks antrenmanında, o antrenmanın ne kadar süreceğini belirleyen altın kuraldır, kondisyon… Boks sporunda başlı başına öğrenilmesi gereken bir durumdur. Kondisyonun gelişmesi boks hayatı için hayati önem taşır. Hem kondisyonu sağlamak hem de kondisyon devam ettirmek hem de kondisyonu kaybetmemek için sıkı çalışmak gerekir.

Kondisyon ile ilgili genel olarak yanlış bir kanı vardır. Kaslı görünen ve iri görünen kişilerde şöyle bir düşünce vardır: kaslı insanın kondisyonu da güçlüdür. Bu yanlış bir kanıdır. Çünkü kondisyon, kas kütlesi ya da yağ kütlesi değildir. Kondisyon demek nefes kontrolü ve dayanıklılık demektir. Kondsiyonunu güçlendirmek isteyen bir kişi ilk önce nefes kontrolünü düzene sokmalıdır. Düzenli bir ritimde nefes alıp vermek son derece önemlidir. Bir metronom gibi düzenli ve sistemli bir şekilde nefes almak gerekir. Sık nefes almak ya da seyrek nefes almak değil; doğru ve ritimli nefes almak gerekir. Boks sporunda kondisyonunuzu geliştirmek için buna son derece önem vermeniz gerekir. Boks yaparken bir de yüzme sporu ile uğraşırsanız en iyi şekilde kondisyonunuzu geliştirmiş olursunuz.

Peki, kondisyon nasıl artar? Bunun için yaptığınız spor dallarının aktivite düzeni önemlidir. Boks  yaparken kondisyonunuzu arttıran en önemli hareket, ip atlamaktadır. Olağanüstü bir nefes açma tekniği vardır. Bunun dışında; bisiklet, koşu badı, yüzme, mekik, barfiks gibi idmanlar da kondsiyonu geliştirir. Her spor dalında olduğu gibi bu eylemlerin hepsini profesyonel bir hoca eşliğinde yapmak çok daha etkili ve çok daha doğru bir yöntemdir. Özellikle boks gibi disiplin gerektiren özel ve farklı spor dallarında güçlü ve profesyonel koçlardan destek almak son derece önemlidir.

Devamı....

Boks Yaparak Kas

Boks, kaslarınızı güçlendiren özel bir spor dalıdır. Hiç bir spor dalında boks da olduğu gibi disiplin ve kondisyon yoktur. Boks, çok sağlıklı bir spordur. Tüm vücudun çalıştığı ve muazzam bir ritimle hareket edilen atletik bir spor dalıdır. Boksun en önemli etkilerinden bir tanesi de kas oluşumudur. Doğru ve disiplinli bir şekle yapılan kültürfizik hareketleri ile kaslı bir vücuda sahip olmak hayal değil!

Kas gelişimin adımları vardır. Bu adımlar genel olarak 3’e ayrılır.

1.Adım: Demografik faktörlere göre yani; kilo, yaş, boy ve cinsiyet bir program oluşturulur. Düzenli ve etkin bu program ile spora başlanır. Antrenmanın yoğunluğuna ve sıklığına göre kas gelişimi de başlar.

2.Adım: Bu aşamada protein alımı oldukça önemlidir. Hayvansal protein ve bitkisel protein olarak ikiye ayrılan proteinler, içerdiği aminoasitler ile kas oluşumuna çok fazla destek sağlar. Burada bir döngü vardır. Protein vücuda alınır, ardından sindirilir ve aminoasitlere dönüştürülür. Aminoasitler ise; kasların yapı taşları için gereklidir.

3.Adım: 3.adım ise düzenli ve sağlıklı uykudur. Uyku anında vücutta değişikliler meydana gelir. Metabolizma yavaşlar, hormon seviyeleri ise en üst düzeye çıkar. Uyku, vücuttaki hasarları onarır. Kas içerisindeki hücreler, aminoasitler sayesinde uykuda onarılır. Bu durum kas gelişimi ve kas oluşumu için çok önemlidir.

Bu üç adım birbirini destekleyen oldukça önemli 3 adımdır. Bunun dışında kas gelişimine yardımcı temel besinler ise şunlardır:

1.Yumurta

2.Balık

3.Tavuk

4.Soya

5.Süzme peynir

Devamı....

Enerji Veren Besinler

Spor, bir yaşam biçimidir. Bunu düzenli bir şekilde yapmak hem fiziksel olarak hem ruhsal olarak hem de sağlık olarak iyi hissettiren bir disiplindir. Spor yaparken en çok dikkat edilmesi gereken şey ise beslenmedir. Beslenme, hangi spor dalı ile uğraşırsanız uğraşın hayati önem taşır. Spor öncesi ve spor sonrası beslenme çok önemlidir. Bu zamanlar kaliteli besinler ve organik besinler tüketmek spor hayatınız oldukça önemli oranda etkileyecektir. Spor yaparken enerjinin yüksek olması da gereklidir. Enerji, kondisyon ile de oldukça alakalıdır. Kondisyonu yüksek olan bir sporcu iyi beslendiği zaman kusursuz bir spor hayatı sürdürebilir. Peki, spor yaparken enerji veren besinler nelerdir?

Enerji Veren Besinler

1.Yulaf

2.Tuzsuz ve kavrulmamış kuruyemiş

3.Meyve

4.Sebze

5.Tahıllı besinler

6.Balık

7.Fasulye ve mercimek

8.Kırmızı et ( yağsız)

9.Yumurta

10.Sarımsak

Bu besinler genel olarak protein, karbonhidrat değerleri ile sporcuya büyük destek sağlar. Her spor dalının ve her bünyenin ihtiyacını olan besin farklıdır. Spor yaparken sağlık bir beslenme planı için doktora; etkin bir spor hayatı için de bir koça ihtiyaç vardır. Spor ve beslenme birbirinden ayrı düşünülemeyen iki şeydir. Daha kaliteli ve daha sağlık bir yaşam için bu temel faktörler önemlidir. Hem ruhsal olarak hem fiziksel olarak hem de sağlık olarak insanın kendini iyi hissetmesinden daha keyifli bir şey yoktur.

Enerjiyi zirvede tutmak için ve sağlıklı beslenmek adına yanlış diyetler ve sporlar yapmak ise tüm bu durum içerisinde yapılmaması gereken en önemli şeydir. Hiç bir şey yemeden ya da vücut için gerekli besinler alınmadan sağlıklı ya da zayıf bir hayat sürmek imkansızdır. Doğru beslenmek,bir koç, eşliğinde spor yapmak düzenli ve güzel bir hayat için en önemli şeylerdir.

Devamı....

Boks Yaparak Zayıfla

Boks, birçok kardiyovasküler egzersizi içerisinde barındıran son derece sağlıklı bir spor dalıdır. Bu anlamda dünya üzerinde yapılan en sağlıklı spor dallarından bir tanesidir. Boksörler bu besin ve kalori matematiğini oldukça iyi bilmektedir. Her boksör kendi kategorisindeki sıklet ile yarışır ve bu anlamda kilo kontrolü oldukça önemlidir. Kas gelişimi ve yağ yakımı antrenmanlarında boksörler kendi kategorilerine göre kilo dengesini ve kas yoğunluğunu oluştururlar. Fakat boks spor ile zayıflama sadece bu işi profesyonel olarak yapan boksörler için değildir. Herhangi bir cinsiyet ya da yaş sınırlaması olmadan birçok kişi boks yaparak çok rahat kilo verebilir. Fitness egzersizlerinin, boks ekipmanları ile yapılması hem kas oluşumunu arttırır hem de yağ dokusunu çözer ve eritir.

Form tutmak için en iyi yöntemlerden olan boks salonlarında bu eylemi gerçekleştirmek her zaman daha avantajlıdır. Çünkü o atmosferde her şey daha farklı ve güzel gelecektir. Bir koç eşliğinde, bir egzersiz türü olarak; kum torbası yumruklama, ip atlama, savunma teknikleri ve daha bir sürü yöntem ile çok rahat kilo verilebilecektir. Boks, sizi sadece teknik olarak ya ada beden olarak güçlendiren bir spor dalı değildir. Aynı zamanda; ruh olarak, akıl olarak ve enerji olarak da güçlendiren bir şeydir. Bunun dışında psikolojik olarak da kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlar. Tüm vücudu bu kadar hızlı çalıştıran başka bir spor dalı yoktur. Elleriniz, ayaklarınız, kollarınız… Vücudunuzun her yeri boks yaparken hareket halindedir. Sıkı bir çalışma ile yarım saat içerisinde 300-600 arasında kalori harcarsınız.

Bu son derece etkili bir orandır. Hem eğlenip hem de kilo vermek oldukça eğlenceli…Boksun kendi içerisindeki matematiği ile sadece kilo vermezsiniz ya da sadece güçlenmezsiniz.Boks,bir yaşam biçimidir.Spor dalları arasında son derece disiplinli ve dik bir duruşu vardır.Günümüzde hem profesyonel olarak hem amatör olarak boks ile uğraşan kişilerin yaşam kalitesi son derece yüksektir.Boks,ringe çıkıp herhangi bir müsabakada dövüşmek değildir.Boks aynı zamanda;çok etkili çok sağlıklı çok popüler bir zayıflama yöntemi ve tekniğidir.

Devamı....

Boks Kursu ve Protein

Güçlü ve sağlıklı bir vücuda sahip olmanın iki temel özelliği vardır: spor ve beslenme… Sağlıklı ve zinde bir hayat, % 70 beslenme % 30 ise spor faaliyeti ile mümkündür. İyi görünmek için ilk önce beslen düzeninizi kontrol altına almanız gereklidir. Spor ile uğraşıyorsanız daha farklı bir beslenme düzeni gereklidir. Spor yaparken protein ağrılıklı beslenme, en doğru beslenme şeklidir. Bu proteinin dozu ise; yaptığınız spor dalına ve antrenmana göre belirlenmelidir. Yoğun 

ve ağır bir spor dalı ile uğraşıyorsanız yaklaşık olarak; 2-2,5 gram protein alımı yapabilirsiniz. Bunun dışında kardiyovasküler egzersizler ile spor çalışmaları yapıyorsanız bu oranı yarıya düşürebilirsiniz.Protein,büyümeyi destekleyen en önemli amino asit bileşenlerinden oluşur.Vücudu onaran ve yenilene besin gruplarını içerisinde barındırır.Büyük bir enerji kaynağıdır ve en çok hayvansal ürünlerde bulunur.Boks ve türevleri olan spor dallarında bu besinlerin hayati önemi vardır.

Eğer boks sporu ile uğraşıyorsanız almanız gereken protein 
destekli besinler şunlardır :

1.Tavuk ve hindi eti

2.Tofu

3.Balık

4.Barbunya ve baklagiller

5.Sığır eti ( az yağlı)

6.Yumurta

7.Süt ve yoğurt

8.Kuru yemişler

9.Soya sütü

10.Süzme peynir

Bu besinler, protein açısından önemli besinlerdir. Gıdalar ise protein değerleri olarak kendi içerisinde ikiye ayrılır.

Hayvansal Protein


Hayvansa gıdalardan alınan besinler, vücud protein ihtiyacının çok büyük bir bölümünü karşılar. Fakat bunları da dengeli yemek gerekir. Mesela kırmızı ette protein çok fazladır; fakat fazlası zarardır. Donmuş yağ bakımından yoğun olan bu besin, kötü kolesterolü tetiklediği için dikkatli tüketilmelidir.


Bitkisel Protein 


Hayvansal besin
lerin yanında bitkisel besinlerde oldukça besleyici ve sağlıklı besinlerdir.Yoğun olarak et tüketiyorsanız ya da et tüketmeden sadece bitkiler ile besleniyorsanız protein bakımından zengin olanları tercih etmelisiniz.

Devamı....

Boks Galeri

Boks Salon Adresimiz


Not: Lütfen bilgi ve ücretler için telefonla randevu alınız.Telefonla randevu alınmadan ücret ve bilgi verilmemektedir. Barbaros Bulvarı No :25 Beşiktaş İstanbul

0 533 353 50 50